Breaking

Wednesday, June 1, 2016

7 LANGKAH MUDAH INSTALL MYIPTV

Salam sejahtera semua, oleh kerana banyak juga permintaan untuk 'install' sendiri applikasi MYIPTV dalam device sendiri, kami menyediakan teks bagaimana cara paling mudah untuknya.

Sebelum itu, PASTIKAN BAHAWA INI ADALAH SUBSCTIPTION KALI PERTAMA DEVICE ANDA. Anda juga diminta untuk membuat pembayaran RM120 untuk trial 90 hari ke akaun seperti di bawah:

IKUTI 7 LANGKAH MUDAH INSTALL APPS MYIPTV

1. Layari Laman Web MYIPTV MALAYSIA
Pertama sekali langkah mudah install myiptv sila layari laman web http://www.iptvmalaysia.com dan klik link DOWNLOAD





2. Download MYIPTV menggunakan PC atau laptop



Klik 'DOWNLOAD'



  Tunggu sehingga download selesai dan Klik kanan dan pilih "Show in folder"




3. Sila buka file DOWNLOAD pada laptop atau PC anda
Transfer atau pindahkan file apk tersebut ke USB pendrive anda untuk langkah mudah install myiptv.


4. Masukkan USB Pendrive ke Slot USB pada device anda.
Langkah mudah install myiptv seterusnya pula, sila klik All Apps dan cari FILE EXPLORER atau APPS INSTALLER atau nama lain untuk membolehkan kita install apps daripada USB. Ini kerana setiap device adalah berbeza.


5. Pilih apps MYIPTV (icon warna biru) dan klik INSTALL


6. Back HOME dan klik icon MYIPTV 

Sesetengah box akan minta UPDATE APPs dan amda perlu memilih UPDATE dan INSTALL. Jika, ianya sudah update sila teruskan ke langkah seterusnya.

Selepas klik MYIPTV ianya akan loading dan 'checking members'. (biasanya checking members ini mengambil masa 10 saat ke 2 minit sahaja. Kalau ianya lebih daripada 2 minit sila balik ke menu utama atau HOME dan klik semula icon MYIPTV).

Selesai checking members, MYIPTV akan keluar No Mac atau No Device dengan notis "PLEASE CONTACT ADMIN". 


7. Snap gambar No Mac dan whatsapp ke 01128004545.
Selepas itu, kebiasaanya kami akan aktifkan dalam tempoh sejam atau lebih awal daripada itu.


**peringatan 1: Adalah tiada jaminan untuk anda menonton tanpa gangguan seperti 'hanged' atau 'lagged'. Ini mungkin kerana device anda tidak menepati ciri-ciri keperluan optimum MYIPTV atau kemungkinan besar device anda adalah 'clone box'.

**peringatan 2: Tiada 're-fund'. Selepas membuat pembayaran tiada pengembalian wang atas apa pun alasannya.

Justeru, sekiranya anda belum lagi mempunyai device saya nasihatkan untuk anda dapatkan PAKEJ terbaru daripada kami dengan jaminan sehingga 180 hari.

Hubungi atau whatsapp 01128004545 segera.